+18 وبلاگ سوسمار







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دانلود اسکرین سرور های سه بعدی از سایت سوسمار

 

محافظ صفحه نمایش آکواریوم دیده اید اما شما احتمالا چیزی شبیه به این هرگز ندیده اید! آکواریوم دریایی محافظ صفحه نمایش فوق واقع گرایانه با ماهی های 3D که به طور تصادفی در یک مخزن صخره سلام وضوح شنا می باشد.
آکواریوم دریایی شامل تمام ویژگی های فوق العاده از آکواریوم های دریایی ، با پیشرفتهای از چند مانیتور ، صفحه نمایش عریض و نسبت جنبه سفارشی نیز گنجانده شده است.. طراحی زیبا و قابلیت های دور آکواریوم های دریایی این محافظ صفحه نمایش به طور کامل لود.

 

ادامه نوشته + دانلود دانلود اسکرین سیور آکواریوم بی سر و صدا – Screen Saver Marine Aquarium .

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

اسکرین سیور زیبای بهشت

آرام دور مکان ، جایی که درختان نجوا چیزی را با برگ و یک جریان کوچک به آرامی جریان بازی با اشعه آفتاب .

این مکان برای جمع آوری افکار خود و بی سر و صدا تعمق است. این محل آشتی با طبیعت، احساس چمن، به گوش آب، بوی آسمان می باشد. ببینید watermill قدیمی است که به شما می گوید تا ابد با هر انقلاب چرخ آن. شما احساس شادی و صلح و تفاهم که زندگی برای لحظه مثل این یکی ایجاد شد.

 

ادامه نوشته + دانلوددانلود اسکرین سیور بهشت زیبا ترین محافظ صفحه نمایش Watermill 3D Screensaver .

..........................................................................................................................................................

سفر به عقب به ژوراسیک تنوع نامحدود از زندگی ماقبل تاریخ ! سازمان دیده بان رکس Tyrannosaurus تمام شکوه در سراسر جهان به زیبایی متحرک باستان، و لذت بردن از دوره ژوراسیک اتفاق می افتد بر روی دسکتاپ شما.

 

ادامه نوشته + دانلود دانلود اسکرین سیور باشکوه ماقبل تاریخ(ژوراسیک) Tyrannosaurus Rex 3D Screensaver .

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

دانلود اسکرین سیور منظومه شمسی

Solar.System.3D محافظ صفحه نمایشی است که واقع بینانه مدل سه بعدی منظومه شمسی را نشان می دهد. در اینجا شما می توانید از حلقه های زحل و کمربند سیارک ها ، ماهواره ها مریخ و سایر اجرام آسمانی را ببینید. محافظ صفحه نمایش 3D منظومه شمسی به شما صحنه های فضایی مختلف نشان می دهد، همه این سیارها با ماهواره ها ، سیارک ها ، شهاب سنگ ها، ستاره های دنباله دار، گرد و غبار کیهانی با توضیحات در فرم اطلاعات پایه نجومی نشان می دهد. و این همه تحت موسیقی فضایی آرامش بخش است…

 

 

ادامه نوشته + دانلود محافظ صفحه نمایش سه بعدی منظومه شمسی – Solar System 3D Screensaver .

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

 

 

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

 

کشتی بادبانی 3D محافظ صفحه نمایش محافظ صفحه نمایش 3D های مدل کشتی بادبانی واقعی، دقیقا با توجه به مشخصات آفریده شده که جزئیات time.All، از جمله دکل، بادبان و مواضع آنها، و کشتی است ، رمپها، آنچه را که آنها بر روی یک کشتی بادبانی واقعی چهار صد سال پیش بودند.

 

اسکرین سیور کشتی بادبانی اسپانیایی ناو جنگی ترین ترس در طول قرن 16 و 17 بود. مجهز با توپ ها و خمپاره ، کارکنان با ملوانان چاشنی یا daredevil بوکانیرز، این قلعه شناور را به حرکت طلا و نقره از آمریکای جنوبی به اروپا مورد استفاده قرار گرفت. و یا به بردن این طلا را از سلطنت اسپانیایی ، مستعمرات حمله و غرق عبور کشتی های تجاری. این کشتی دزدان دریایی معروف رویای درباره بود.

 

ادامه نوشته + دانلود دانلود محافظ صفحه نمایش کشتی بادبانی – Galleon 3D Screensaver 3D .

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

 

و دوباره یکی ار اسکرین سیور های زیبا دانلود محافظ صفحه نمایش گل – Flowers Screensaver برای دانلود این محافظ به ادامه نوشته مراجعه کنید…

ادامه نوشته + دانلود دانلود محافظ صفحه نمایش گل و طبیعت – Flowers Screensaver .

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

Fantastic Ocean 3D Screensaver محافظ صفحه نمایش زیبا که شما را در پرواز صلح آمیز بیش از اقیانوس می کشاند که به دقت در 3D واقعی دوباره است.اثر جادویی. به نظر می رسد که اگر شما بر روی paraglide چند پا بالای امواج هواپیمای بی موتوری پرواز بودید.

سطح اقیانوس  مانند یک ورقه شیشه ای . تنظیم خورشید بر روی آن با یک صد تن از فام های مختلف رنگ منعکس شده است.چیز فوق العاده در مورد دیدگاه این است که آن را دائما در حال تغییر. یک منبع ثابت از لذت!

ادامه نوشته + دانلود اسکرین سیور اقیانوس یک سه بعدی واقعی Fantastic Ocean 3D Screensaver v1.5 .

................................................................www.sosmar.loxblog.com..............................

لطفا نظر بدهید

 

 

 

 

 

تالاب 3D محافظ صفحه نمایش محافظ صفحه نمایش بسیار واقع گرایانه که شما را متعجب می سازد با صحنه های ساحل زیبا.

اگر دوست دارید یک شب گرم به صرف نشستن در ساحل ماسه های سفید مروارید وار و با گوش دادن به زمزمه امواج در ساحل باشید دانلود کنید این محافظ صفحه نمایش را  ، و سپس را نصب کنید. هنگامی که آن را از خواب بیدار بر روی مانیتور گذاشتید ، شما خود را در یک جزیره گرمسیری منزوی با کف دست silhouetted در برابر تنظیم خورشید پیدا خواهید کرد ، سوسو زننده آب و gulls  ، بنابراین دارای خاصیت مرهم و مسالمت آمیز .
از لحاظ گرافیک و واقع گرایی ، تالاب 3D محافظ صفحه نمایش واقعا خارج از غرفه.
صحنه ساحل با فیزیک صحیح ، به طوری که کف دست swaying ، امواج اقیانوس نگاه کنید و آنها را در زندگی واقعی رفتار می کنند. آسمان در بالا بر روی سایه های قرمز ، نارنجی و زرد طول می کشد. تنظیم خورشید با صد رنگ بر روی سطح اقیانوس ها منعکس شده است. این باعث می شود پانورامای تماشایی است. موسیقی آرام می افزاید : جو را به صحنه های بصری است. با محافظ صفحه نمایش 3D تالاب ، شما گریز مناسب برای حق تنهایی دست نخورده در مقابل از کامپیوتر شما را پیدا کنید.

 

 

ادامه نوشته + دانلود دانلود محافظ صفحه نمایش(اسکرین سیور) تالاب – Lagoon 3D Screensaver .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسین بوی در 21:51 | |