+18 وبلاگ سوسمار







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ساخت کد انلاین امارگیر وبلاگ جدید

 

 

 



 

 




 




 

 


نظرات شما عزیزان:

مدیر هییییییییس
ساعت10:37---11 اسفند 1390
سلام رفیق منم یه وبلاگی ساختم اگه نمایل به لین داری بیا یه سری بزن به وبلاگم تازه امروز ساختمش اما مطلبای زیاد و ارزنده ای توش دارم
www.hisssss.lxb.ir


vayolent
ساعت16:22---10 اسفند 1390
سلام مرسی
شما هم وب زیبایی دارین
من با تبادل لینک مشکلی ندام
لطفا من رو با نام شهر آهنگ لینک کنید و بعدش یا به صورت اتوماتیک لینک شید ویا بهم اطلاع بدین تا لینکتون کنم


حميد
ساعت8:36---10 اسفند 1390
سلام خوشحال شدم كه به وبم سر زدي
وب شما هم خيلي خوبه
راستي من تورو لينك كردم
الان نوبت توست منو لينك كن
آرزوي موفقيت


سخاثهم سهتشده
ساعت21:39---9 اسفند 1390
سلام وب خوبی داری من تورو با نام سوسمار لینک کردم لطفا منو هم به اسم افزایش بازدید و تبلیغات لینک کن

پایه تبادل بنر هستی
اگرم کسی که این پیغامو دید پایه بود خبرم کنه


دوستانه
ساعت21:02---9 اسفند 1390
سلام دوست من
وب تو هم خيلي عاليه
ممنونم كه به دوستانه اومدي
"دوستانه" لينكم كن
باعنوان "عاشق تنها" لينكت كردم
موفق باشي دوست من


E r F a N
ساعت20:32---9 اسفند 1390
سلام.چرا لینکم نکردی؟من لینکت کردم.بای.لینکم کن.


HEZB
ساعت15:04---9 اسفند 1390
سلام وبلاگ شما هم کولاکه.من شمارو لینک کردم شما هم اگه خواستید منو با نام هیئت روضه الحسین دماوند لینک کنید

E r F a N
ساعت21:47---8 اسفند 1390
سلام دوست عزیز من لینکت کردم.وبلاگتم باحاله.منو لینک کن.راستی اگه میشه بنر سایتمو بدم بزاری یه جا از وبلاگت،البته اگه اشکالی نداره.بنرمم کوچیکه.بای گلم.لینکت کردم.یادت نره لینکم کن.

ranius
ساعت16:30---7 اسفند 1390
تبادل لینک با شما دوست عزیز پذیرفته شد.

HEZB
ساعت16:04---7 اسفند 1390
سلام خوشحال شدم به وبم سر زدی وبلاگ تو هم خیلی توپه جدی میگم من شمارو لینک کردم اگر خواستید من رو لینک کنید.

سارا
ساعت22:44---6 اسفند 1390
با سلام سايتت خيلي خفنه

fereshte
ساعت15:16---6 اسفند 1390
salam..
shoma ba eftekhar link shodid
vebe dg mane tu loxblog sar bezan
looveely.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسین بوی در 14:33 | |