+18 وبلاگ سوسمار







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

اون برنامه شما بهش اسم سایت رو میدادین و میامد براتون یک User و Pass ادمین ایجاد میکردش و شما با اون Login میکردید . اما برنامه امروز فرق میکنه . این برنامه میاد وقتی شما بهش آدرس سایت رو میدید وارد " Panl " ادمین وب سایت میشه و یوزر و پسورد رو کش میره و برای ما در خود برنامه به نمایش میگذاره Support میشه . این برنامه روی سایت هایی ساپورت میشه که از فرون Zix استفاده میکنند . البته باگ یکم قدیمی هست اما خیلی از سایت ها هستند که هنوز این باگ رو Patch نکردند .

 

 

حالا اول بگم که روی چه سایت های

 

خب حالا نوبت به عبارت سروچ و شکل سایت ها میرسه . خب شکل سایت ها مثل زیر هستش :

 

 

www.Victim.Com/Main.asp

 

با این عبارت شه چند تا سایت پیدا کرد

برای دانلود

اینجا

کلیک کنید

www.sosmar.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

یکی یدونه
ساعت8:43---18 بهمن 1390
باشه من شمارو لینک کردم شما هم منو یادت نره

یکی یدونه
ساعت8:42---18 بهمن 1390
باشه من شمارو لینک کردم شما هم منو یادت نره

Navid
ساعت17:40---17 بهمن 1390
سلام منم شما رو لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسین بوی در 16:49 | |